fredag 10. februar 2012

I våre nye punjabier :)

I dag fikk vi endelig en av punjabiene vi bestilte! Vi skal få den siste vi bestilte på søndag, men jeg vil nok få sydd en til for jeg ble ikke helt fornøyd med stoffene som jeg valgte ut! Var så masse å velge i
og vanskelig å tenke seg hvordan det skulle bli. Vi valgte også ut stoffer slik at vi skal få sydd oss en Sari som er mer ett festantrekk. Aner ikke når vi skal få brukt det, men artig å få det sydd når vi først er her da :)

I dag har vi vært på Little Angels. Her tok vi frem 3 hoppestrikker og barna tok helt av, tenk at noe så lite kan bety så mye! Det var virkelig morsomt og en glede å se hvordan de koste seg med å hoppe strikk, til og med guttene som var fra 16- 18 år syns det var artig. Vi hoppa vanlig strikk, brukte de til høyde hopp, lagde edderkoppnett (som de skulle komme seg igjennom) og limbo! I morgen skal vi til en by som heter Wai og besøke ett universitet. Her skal vi ha ett lite fremlegg om utdanningssystemet i Norge.
God helg til alle der hjemme <3 Savner dere og fredagstaco <3

2 kommentarer:

  1. Så flote dere var dere var, en sari blir fin til 12 april vet du,så gøy med alle bildene av elevene og sandbilde osv hva er fredagsmat hos dere da? imorgen er det spark vm og nå er det minus 10 grader,bra, god helg til dere også hilsen mamma og pappa

    SvarSlett
  2. Ja, så fine, hihi:) Fargene så da fine ut de, du kledde dem.
    Hvordan mat spiser dere der? Vi har hatt pizza, som vanlig! Men jeg kjørte til og fra jobb i dag, og det tok jo sin tid! Så Tommy måtte begynne med pizzaen før jeg kom hjem. Når jeg kom inn døra, holdt han på å kjeve ut deigen! Snakk om å bytte roller i heimen på kort tid:) Jeg har bitt pappa og Tommy mamma. Det verste var at han ikke rakk å spise før han måtte på jobb.
    Vi savner deg også. Holdt på å ringe deg på vei hjem, men husket jo fort at du ikke var i Drammen. Så savnet "reisefølget" mitt på vei hjem!
    I morra blir det bursdagsfeiring på Eline og meg. Emilie blir 2 år. Tommy jobber natta, så han må sove. Søndag er det morsdag! Så da er det middag hos mamma og pappa.
    Kjøpte meg sko på salg i dag jeg. Senteret på Kolbotn er veldig fint. Satt ned fra 1000 til 500. De er brune med kilehæl, snøring og sånn hvit pels inni og på kanten.
    Det var litt om meg og mitt:) God helg! Stor klem:)

    SvarSlett