tirsdag 14. februar 2012

 Ligger jo litt etter med blogginga her, så her kommer litt bilder fra søndagen når vi var på sports day!
 Denne idrettsbanen har Little Angels laget selv, og de største elevene var med og ordnet :)


Her gjør barna diverse øvelser.

Anna, Thea og meg.
Etter vi hadde vært på sports day dro vi på SPA på Ravine Hotel! Det var utrolig deilig med en time aromamassasje til 130 kr :) De smurte til og med inn håret med olje (derfor vi har oljete hår på bildet). Etter massasjen spiste vi middag på hotellet sammen med Ms. Celine som eier en av skolene vi har praksis på! :)

6 kommentarer:

  1. Dagens høydepunkt er bloggen din Else-Lill. Du opplever utrolig mye, du er utrolig heldig som fikk bli med på denne turen. Gleder meg til å se deg i sari 18.mars! Hilsen tante Åse

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du følger med Tante Åse! Er kjempe spennende å være her og totalt annerledes enn alt jeg har opplevd før :) Gleder meg til 18.mars jeg og, men spørs om jeg kommer i sari, den viser nemlig magen, hehe :)

      Slett
    2. hehe, ja :) Er liksom litt bar på magen :) hehe, skal bare få det sydd for morro skyld :)

      Slett
  2. Hehehe, sari 18.mars, det var en god ide!!
    Ja, snakk om mye opplevelser! Dere er jo med på så mye. Jeg skjønner at det føles ut som du har vært borte lenge.
    Ikke noe nytt her egentlig. Onsdag i morra, og fridag, så litt lillefredag her i kveld. Rødvin og pops:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Rødvin hørtes godt ut :) Håper du har kosa deg med fri i dag :)

      Slett