søndag 11. mars 2012

Hjemme igjen :)

Da var jeg hjemme i Norge igjen! Vi dro fra Panchgani kl 02.00 natt til lørdag, deretter ventet 5 timer i bil. På flyplassen ventet vi 3-5 timer før vi satt oss i flyet. Flyet gikk kl 11, og tok i overkant av 9 timer til London. Så stressa vi oss gjennom sikkerhetskonrollen på ny og satt oss på flyet hjem til Norge. Etter 2 timer til i fly landet vi kl 20.10 på Gardermoen :) Det var en spent gjeng som gikk ut for å møte sine kjære på Gardermoen og det var veldig godt å se Kenneth igjen :):) Vi jentene sa hadet til hverandre og det er veldig rart og ikke være sammen med den herlige turgjengen vår nå! Savner jentene og er veldig glad for at jeg fikk dra på tur med så greie og herlige jenter :)
På flyplassen var også Elisabeth, Mamma og Pappa:) Godt å se dem og prate med dem igjen :) Vi kjøpte kaffe og skravla litt på flyplassen. Mamma og Elisabeth hadde med seg hjemmebakt brytebrød, rundstykker og bringebærboller som jeg smakte på med en gang og som jeg nøt til frokosten i dag :)
 
Så kjørte jeg og Kenneth hjem til Drammen. Vel hjemme hadde Kenneth rydda og ordnet så leiligheten var skinnende ren :) Han hadde også vært ute å kjøpt masse blomster så var veldig koselig å komme hjem :)

Jeg fikk også gaver når jeg kom hjem fra den beste kjæresten min :) Nydelige smykker og en mye etterlengtet fotskrubb :):)
Når jeg kom hjem var jeg fullstendig utslitt etter over 24 timer på reise med minimalt med søvn så jeg sovna på sofaen mens Kenneth lagde den beste biffmiddagen med alt av tilbehør :) Det var godt å legge seg i egen seng, men skjønte ikke helt hvor jeg var når jeg våkna opp! Kommer til å savne India masse, men var kjempe godt å komme hjem også :) Idag er det kun avslapning, soving og utpakking som står på planen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar